Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen

Hieronder vind je het antwoord op heel veel vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen. Nadat je order is verzonden door ons ontvang je een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in de Sukha Baby webshop geldt: op werkdagen voor 15:00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd zondag) in huis.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten bedragen €4,95, producten boven de €50 worden gratis verzoden. Verzending is overigens alleen mogelijk naar adressen in Nederland.

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Helaas kun jij jouw bestelling niet op een postbusadres laten leveren.

Is het veilig om te betalen op de Sukha Baby webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje rechts bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Is het mogelijk om achteraf te betalen?
Wij maken gebruiken van achteraf betalen via Billink.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling wel weer terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Wanneer krijg ik mijn geld terug van geretourneerde producten?
Wij streven ernaar om 14 dagen na retourneren je geld terug te storten.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk een bestelling te retourneren via een DHL servicepunt.