Klacht indienen

Klacht indienen

Wij zijn pas tevreden als jij dat ook bent! Heb je een klacht over een product over onze service of over iets anders? Wij horen het graag!

Procedure:

Meld jouw klacht per e-mail binnen drie dagen na ontvangst van jouw bestelling. Geef in de e-mail duidelijk aan waar het om gaat en wat de reden van jouw klacht is. Vermeld ook jouw naam en telefoonnummer.

Wij nemen vervolgens zo spoedig mogelijk contact met je op.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Vanaf één centraal punt kun je als concument klachten indienen over elke webwinkel, waar in de EU dan ook. Vervolgens kun je worden doorgeleid naar de betreffende geschillencommissie.